17 Aralık 2017 Pazar

Sana Dair Ne Varsa

Yastığın olmak isterdim, 
Her gece saçlarına dokunup uyuyabilmek için,
Yüzünde bana değdirdiğin her yeri, 
Seni uyandırmadan narince öpebilmek için. 
Mesela yatağının yanındaki duvar olmak isterdim. 
Uykunda bütün gece seni seyredebilmek,
Rüyalarına, hayallerine geldiğimde ki o tebessümünü görebilmek için. 
Yorganın olmak isterdim,
Üşüdüğünde bana sarılman için,
Yanında hayal etmek istediğinde, bedeninin her zerresini sarabilmek için. 
Kalbin olmak isterdim, 
Bana nasıl attığını hissedebilmek için. 
Ciğerlerin olmak isterdim mesela,
Bana baktığında, nefesini duyabilmek için,
Nefesin olabilmek için. 
Sana dair ne varsa olmak isterdim, her an yanında olabilmek için. 
Ama gözlerin olmazdım, olmayı istemezdim bir tek. 
Onlara bendimle değil, gözlerimle dokunabilmek için. 
O gözlerin sana ait bakışlarında kaybolabilmek için.  
Burak Karaçam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder